Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij kleertjes.com doe je eenvoudig door onderstaande stappen te volgen.

- Plaats je artikel(en) in het winkelmandje
- Controleer je bestelling als je klaar bent met winkelen
- Klik op de knop ‘afrekenen’.
- Log in op jouw account of bestel zonder te registreren
- Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig het afleveradres als je dat wilt.
- Kloppen al je gegevens? Ga dan verder naar betaalmethode.
- Kies jouw favoriete manier van betalen en klik op ‘betalen’ om je bestelling te plaatsen

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Je kunt een bestelling doen bij kleertjes.com of bij een van onze verkopers.

Veilig shoppen bij kleertjes.com

Door het uitbreken van het coronavirus wordt er veel meer online gekocht. Helaas gaat dit ook gepaard met meer fraude. Uiteraard doen wij er alles aan om fraude te voorkomen, maar wat kun je hier zelf aan doen?

  1. Wachtwoord
    Wijzig je wachtwoord minimaal een keer per kwartaal. Indien je je wachtwoord nog niet eerder hebt gewijzigd, raden we je aan dit zo spoedig mogelijk te doen.
  2. Phishing
    Let op als je mails ontvangt van e-mailadressen die lijken op de e-mailadressen van kleertjes.com. Onze mails worden altijd verzonden vanuitklantenservice@kleertjes.comen antwoord@e.kleertjes.com. Een mail die afkomstig is van een e-mailadres dat niet op kleertjes.com eindigt, maar bijvoorbeeld op kleertje.com of kleeren.nl, is géén e-mail van onze onderneming. Ga hier dus niet op in, delete deze mail direct en verwijder deze mail ook uit je verwijderde items.

Zo zorgen we er samen voor dat we fraudeurs geen kans geven.

Wat is een verkoper?

Je kunt producten van kleertjes.com bestellen op onze website, maar je kunt ook bij onze verkopers shoppen. Dit zijn andere winkels en merken die hun producten verkopen op onze website. As klant bestel je de producten van zo’n verkoper gewoon via onze site en ook de betaling regel je gewoon bij ons. De levering van de producten wordt verzorgd door de verkoper.

Hoe weet ik bij welke verkoper ik iets bestel?

Op de website staat bij alle producten vermeld 'verkoop door …'. Hieraan kun je zien of je een product van kleertjes.com zelf koopt of van een verkoper. Soms verkopen wij en een verkoper hetzelfde product. Jij kunt dan kiezen voor het aanbod wat qua prijs en levertijd voor jou het gunstigst is.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer je jouw bestelling ontvangt, hangt af van de verkoper bij wie je de bestelling hebt geplaatst. Heb je producten direct bij ons besteld of heb je via ons bij een van onze verkopers besteld? Waar je producten hebt besteld, kun je terugvinden op je bestelbevestiging.

Het coronavirus zorgt ervoor dat er massaal online geshopt wordt. Houd er rekening mee dat de bezorging van jouw pakket hierdoor vertraging op kan lopen. Wij vinden dit heel vervelend! Zodra we jouw pakket hebben overgedragen ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code. Deze code kun je gebruiken om jouw bestelling te volgen.

Ik heb producten van kleertjes.com besteld

Bestel je bij ons op een werkdag (maandag tot en met vrijdag) voor 22.30 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Als je een bestelling in het weekend bij ons plaatst, dan wordt deze op maandag verzonden.

Tijdens actieperiodes en met feestdagen kan het door de drukte soms iets langer duren voordat je bestelling wordt verzonden. Bekijk hier de bezorgtijden tijdens feestdagen. Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en een e-mail als je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een track & trace-code van PostNL of je ontvangt een mail Budbee met een track & trace-code, zodat je kunt zien wanneer je jouw bestelling ontvangt. Je kunt er binnen Nederland ook voor kiezen je bestelling van kleertjes.com-producten af te laten leveren bij een PostNL-afhaalpunt.

Voor België geldt: als je op een werkdag (maandag tot en met vrijdag) voor 22.30 uur hebt besteld en je betaling is ontvangen, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden.

Door de enorme drukte met online bestellingen kan de levering van jouw pakket helaas vertraging oplopen. Je kunt jouw pakketje volgen met de track & trace code die je in de verzendbevestiging van ons hebt ontvangen.

Ik heb producten van een verkoper besteld via kleertjes.com

Als je bij een van onze verkopers hebt besteld, dan ontvang je je bestelde product direct van deze verkoper. Een bestelling van een verkoper kun je helaas (nog) niet laten leveren bij een PostNL-afhaalpunt.

De verzending van een pakket kun je vaak zelf volgen. Je vindt dan een traceercode in de verzendbevestiging van de verkoper. Houd er wel rekening mee dat jouw pakket momenteel vertraging kan oplopen vanwege de enorme drukte met online bestellingen. 

Heb je nog een vraag over de levering van je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je dan – ook bij bestellingen van verkopers - graag verder. Onze klantenservice is iedere werkdag van 09:00 tot 21:00 uur telefonisch bereikbaar op +31(0)314-320 120. Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen via service@kleertjes.com.

Voor bestellingen die worden geplaatst bij een verkoper gelden andere voorwaarden dan voor bestellingen die je plaatst bij kleertjes.com. Bekijk de voorwaarden voor bestellingen bij andere verkopers hier.

Hoe ontvang ik mijn orderbevestiging?

Je krijgt van ons per mail een orderbevestiging van je totale bestelling op het e-mailadres wat je ons hebt doorgegeven. In de orderbevestiging staat bij elk artikel bij wie je het hebt gekocht.

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Op de orderbevestiging die je van ons per mail krijgt, kun je zien bij wie je producten hebt besteld.
- Heb je alleen producten van kleertjes.com besteld? Dan krijg je van ons een verzendbevestiging en dan versturen wij je pakket.
- Heb je producten van ons en van verkopers besteld? Dan krijg je van elke verkoper apart een verzendbevestiging. Dus heb je bij ons en twee verkopers besteld? Dan krijg je drie verzendbevestigingen en drie pakketjes.

Je ontvangt vanuit kleertjes.com de bestel- en orderinformatie. Vervolgens is elke verkoper zelf verantwoordelijk voor het verzenden van het artikel via zijn eigen vervoerder. De verkoper verpakt en verzendt het product in zijn eigen doos/verpakking. De verzending van het product vindt plaats vanuit het distributiecentrum van de verkoper zelf.

Ophalen bij PostNL